Budvar podporuje v televizi a na internetu nový ležák

Budějovický Budvar spustil kampaň na podporu svého hořkého ležáku Budvar 33.

Po 27. dubna 2020 14:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/12646/budvar33

Fullscreen Sdílet

/media/12646/budvar33

Fullscreen Sdílet

Pivovar Budějovický Budvar odstartoval kampaň na svůj hořký ležák Budvar 33. Novinka chce svým chuťovým profilem i positioningem oslovit současné nekonzumenty Budvaru. I proto je vizuálně odlišná od zbytku portfolia. 

Kampaň, jež běží  v televizi a na internetu, je vizuálně výrazná a hraje si s opakovanými záběry v rytmu hudebního podkresu. 

Za nápadem a kreativní supervizí stojí opět agentura Kaspen/Jung von Matt, produkci zajišťovalo duo Wolfberg.

Novinku uvádí Budějovický Budvar v době, kdy se zároveň rozhodl ke změně etiket. Z některých zmizel název Budweiser, ponechán byl jen český Budvar.

-stk- 

# reklama # kampaň # pivo # pivovar # Budějovický Budvar # Budvar 33 # Kaspen/Jung von Matt # Wolfberg

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.