# Aktuality # Reklama # Marketing
Pivovar Holba představuje nový vizuální styl i kampaň
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň
s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň
s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Pivovar Proud spouští spotřebitelskou soutěž Zero Gravity. Spojuje v ní
lehkost svého piva se zážitkem letu ve stavu beztíže.
Bernard uvádí do prodeje 460 lahvích tzv. new make své budoucí whisky.
Pivovar Holba pokračuje v partnerské spolupráci s Českým florbalem.
Ve spolupráci s vědci z ČVUT uvařil pivovar Radegast pivo ze vzdušné
vlhkosti.
Pivo Krušovice jde do finále se svou iniciativou, v níž vybírá objekty
vhodné k obnově.
Plzeňský Prazdroj svůj projekt „Chytrej výčep“ uvedl experimentem,
v němž ukázal hospodu bez energií.
Plzeňský pivovar Proud přichází se svou první video kampaní „Bez Proudu
to nejsou Vánoce“.