Braník v kampani nechává ožít Branické rytíře

Braník ve své nové kampani pracuje s motivem povstání Braničtích rytiřů, kteří vzdávají hold všem, kterým záleží na jejich okolí.

Čt 15. dubna 2021 11:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/16380/branik_rytiri

Fullscreen Sdílet

/media/16380/branik_rytiri

Fullscreen Sdílet

Pivní značka Braník odstartovala novou reklamní kampaň, jež po svém zpracovává legendu o Blanických rytířích. Místo nich však povstávají rytíři Braničtí. 

„Cílem kampaně je posílit to, co je Braníku vlastní. Archetyp spotřebitele je dobrý český člověk, který si na nic nehraje a předchází ho dobrá pověst. Takovými lidmi naši Braníkáří neboli Braničtí rytíři jsou,“ popisuje na dotaz MediaGuru manažer značky Petr Klíma a dodává: „Braničtí rytíři povstali, aby vzdali hold všem, kterým záleží na jejich okolí. Když můžou, pomůžou a vezmou podobně smýšlející lidi mezi sebe.“ 

Kampaň, jež chce oslovit stávající i nové konzumenty, se objeví v televizi, rádiu, outdooru a na internetu a sociálních sítích.

Kreativa je dílem agentury WMC Grey. Produkci zajistila společnost Boogie Films. Režie se ujal Tomáš Bařina. Média naplánovala a nakoupila agentura OMD, o digitál se postarala AMI digital.

-stk-

# reklama # kampaň # WMC Grey # Pivovary Staropramen # OMD # Boogie Films # Tomáš Bařina # Braník # AMI digital

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.