Autor textu MediaGuru
Divize elektrického nářadí Bosch pro profesionální řemeslníky spouští
nový věrnostní program. Láká do něj kampaní.
Dárek nebo slevu mohou získat ti, kteří se registrují do nového věrnostního programu, který spustila divize elektrického nářadí Bosch pro profesionální řemeslníky v rámci svého e-shopu v České republice a nově také na Slovensku. Věrnostní klub představuje kampaní.
Kampaň navazuje na loňskou komunikaci s Luboschem a jeho partou. Tentokrát však chorál nahradil tanec, který upozorňuje na výhody věrnostního klubu přímo v praxi. Jejím cílem je motivovat zákazníky k registraci do klubu a nabízet pravidelným návštěvníkům výhody včetně prodloužené záruky nebo dopravy zdarma.
„Celá kampaň vznikala ve dvou verzích, protože kromě startu věrnostního programu v České republice měla za cíl zároveň představit klub i nový e-shop na Slovensku,“ komentuje Tomáš Szczotka z agentury Dentsu Creative, jež je pod kampaní podepsána.
Kromě desetivteřinového spotu pro televizní sponzoring pořadů, seriálů a filmů na České televizi vznikla i třicetivteřinová onlinová verze určená k podpoře awareness. Tu doplňuje také kratší varianta, která navazuje na celoroční kampaň a je primárně využívaná pro formát Video Action na You Tube. Dynamické videoformáty podporuje radiový spot a řada bannerů a brandingů. V listopadu kampaň posílí outdoorové plochy na velkých formátech Bigmedia a zároveň také spolupráce s hypermarkety a supermarkety Albert.
Produkci zajistila společnost Boogie Films. Režie se ujal Tomáš Bařina. O zvukovou postprodukci se postaralo studio Little M Records. O mediální podporu se stará agentura Carat, o digitální reklamu iProspect, obě ze sítě Dentsu.
-stk-
# e-shop # reklama # kampaň # Carat # věrnostní klub # Boogie Films # Tomáš Bařina # Bosch # iProspect # Dentsu Creative
Autor textu MediaGuru