# Retail # Marketing # Aktuality
Košík představuje nový věrnostní Klub velkovýhod
Košík na trh uvádí nový věrnostní program, v němž nabídne za věrnost
VIP benefity.
# Retail # Marketing # Aktuality
Košík na trh uvádí nový věrnostní program, v němž nabídne za věrnost
VIP benefity.
Nový věrnostní program Xtra online supermarketu Rohlík nahrazuje dosavadní
klub Premium.
Tesco spouští novou kampaň na podporu věrnostního programu Clubcard.
Krmiva pro zvířata Fitmin startují věrnostní program pro své
zákazníky. Nabídnou i možnost stát se součástí komunity.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Oriflame představuje reklamní kampaň „Reach your happy place“ a spolu
s ní i nový věrnostní program pro zákazníky.
# Aktuality # Retail # Marketing
Dalších více než 350 výrobků dostane v Ikee na českém trhu nižší
cenu. Jedná se o třetí vlnu zlevňování.
Billa přichází s vylepšeným věrnostním klubem, v němž nabídne
členům více výhod.
V předvánoční věrnostní kampani se OMV spojuje se značkou Playmobil.