Birell v kampani páruje značku s jídlem a vybízí k výběru

Birell přichází s novou kampaní, která má za cíl propojit portfolio Birell s příležitostmi k jídlu a upevnit jeho roli jako přirozené volby při stolování.

Po 10. února 2025 14:25 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/ehll3bum/birel

Fullscreen Sdílet

/media/ehll3bum/birel

Fullscreen Sdílet

Značka Birell startuje novou kampaň, ve které posiluje spojení s jídlem a ukazuje, že je <přirozenou volbou ke každému pokrmu". Kreativní koncept „Všichni jsme na jedné lodi“ tentokrát zdůrazňuje svobodu volby nápoje k jídlu a rozmanitost portfolia Birellu. Kampaň připravila agentura VCCP.

Nová kampaň pokračuje v dlouhodobé strategii značky, která bourá předsudky v tom, co bychom „měli“ pít, a vybízí k volbě podle vlastní chuti. „Chtěli jsme odlehčenou formou spojit značku s jednou z největších spotřebních příležitostí, kterou je stolování, a ukázat, že z naší široké nabídky si opravdu vyberete k jakémukoliv jídlu,“ říká Oliver Jáchymovský, Senior brand manager značky Birell. V rámci kampaně také Birell poprvé představí svou příchuť Pomelo/Grep ve skleněné transparentní třetinkové lahvi.

Kreativa kampaně vychází z konceptu Všichni jsme na jedné lodi, který značka představila před dvěma lety. Tentokrát zdůrazňuje spojení jídla s Birellem a ukazuje, že se díky širokému portfoliu hodí ke každému pokrmu. „Ke svíčkové si dám ležák, k burgeru colu… I tady pracují stereotypy a zajetá očekávání. Naším úkolem je v každé kampani trochu vyzdvihnout absurditu toho, jak se uzavíráme do zajetých vzorců,” vysvětluje Dragan Vekić, Senior Copywriter VCCP.

<div style="padding:56.25% 0 0 0;position:relative;"><iframe src="https://player.vimeo.com/video/1055146734?badge=0&amp;autopause=0&amp;player_id=0&amp;app_id=58479" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture; clipboard-write; encrypted-media" style="position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;" title="TVC Birell Parovani"></iframe></div><script src="https://player.vimeo.com/api/player.js"></script>

Zdroj: Plzeňský Prazdroj

<div style="padding:56.25% 0 0 0;position:relative;"><iframe src="https://player.vimeo.com/video/1055146544?badge=0&amp;autopause=0&amp;player_id=0&amp;app_id=58479" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture; clipboard-write; encrypted-media" style="position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;" title="Birell Home delivery OLV"></iframe></div><script src="https://player.vimeo.com/api/player.js"></script>

Zdroj: Plzeňský Prazdroj

<div style="padding:56.25% 0 0 0;position:relative;"><iframe src="https://player.vimeo.com/video/1055146696?badge=0&amp;autopause=0&amp;player_id=0&amp;app_id=58479" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture; clipboard-write; encrypted-media" style="position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;" title="Birell Tretinka"></iframe></div><script src="https://player.vimeo.com/api/player.js"></script>

Zdroj: Plzeňský Prazdroj

Ve spotech se v hlavní roli opět představil Bořek Slezáček, herecky mu sekundoval Martin Sobotka, režie se ujal Dominik Miškovský pod hlavičkou produkční společnosti Bistro Films. Hlavním formátem kampaně je 20sekundový TV spot doplněný o digitální verze určené pro různé příležitosti – od grilování přes donášku jídla až po Vánoce. Hudbu ke spotu složil J.P. Muchow a jingle nazpíval Ondřej Ruml.

Kampaň poběží od 10. února v Česku a na Slovensku a zasáhne široké publikum napříč televizí, online, printem, OOH i instore kanály.

-mav-

# reklama # kreativa # VCCP # Plzeňský Prazdroj # Birell

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.