Biopekárna Zemanka vstoupila s kampaní poprvé do televize

Tváří první televizní kampaně Biopekárny Zemanka se stal její zakladatel Jan Zeman.

St 4. května 2022 09:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/20798/biopekarnazemanka_spot

Fullscreen Sdílet

/media/20798/biopekarnazemanka_spot

Fullscreen Sdílet

Biopekárna Zemanka vstoupila začátkem května s kampaní „Sušenky jedna báseň“ poprvé do televize. Tváří reklamního spotu ve verších se stal majitel společnosti Jan Zeman. 

Novou kampaní, jež poběží po celý květen v televizi na stanici TV Nova a až do června na internetu, chce Biopekárna Zemanka oslovit širší publikum a zároveň podtrhnout výbornou chuť, kvalitní ingredience, původní receptury i řemeslnou výrobu svých produktů. 

Kreativa pochází z dílny agentury Leo Burnett. Produkci zajistila společnost Woobetz. Režie se ujal Adam Pavelka. Voiceover namluvil Vasil Fridrich.

Biopekárna Zemanka letos rovněž představila novou vizuální identitu, jejíž autorkou je Klára Voborníková, a otevřela první vlajkovou prodejnu v pražském obchodním domě Kotva.

-stk- 

# reklama # kampaň # Biopekárna Zemanka # Leo Burnett # Woobetz # Adam Pavelka

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.