Biopekárna Zemanka: Naši značku jsme chtěli personalizovat
Osobní pečetí kvality se chceme odlišit od anonymních obrovských fabrik,
říká majitel Biopekárny Zemanka Jan Zeman.
Osobní pečetí kvality se chceme odlišit od anonymních obrovských fabrik,
říká majitel Biopekárny Zemanka Jan Zeman.
Tváří první televizní kampaně Biopekárny Zemanka se stal její zakladatel
Jan Zeman.
Z kávové sedliny z kavárenského řetězce Mamacoffee vytváří
Biopekárna Zemanka kávové sušenky.
# Aktuality # Marketing # Retail
V pražském obchodním domě Kotva otevírá Biopekárna Zemanka svůj
vlajkový obchod.
Absolutním vítězem soutěže ShopRoku se stal Knihobot. Cenu popularity
obhájil Lidl. Poprvé byly oceněny i udržitelné e-shopy.
Biopekárna Zemanka představuje novou vizuální identitu, s ní přináší
i nové obaly.
# Aktuality # Marketing # Retail
Ikea začala nabízet ve svých kavárnách sušenky, které vyrobila
s Biopekárnou Zemanka z kávové sedliny.
Značka UGO se spojila s Biopekárnou Zemanka a společně vytvořily sušenky
z ovocných a zeleninových zbytků z výroby čerstvých šťáv.