Becherovka připomíná kampaní, že patří k Vánocům

Jako tradiční doplněk vánočních svátků se v nové kampani prezentuje Becherovka.

Čt 9. prosince 2021 12:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/19279/becherovka_vanoce

Fullscreen Sdílet

/media/19279/becherovka_vanoce

Fullscreen Sdílet

Becherovka spustila svouvánoční kampaň, v níž chce posílit vnímání, že tradičně patří ke svátečním chvílím. Kampaň, jež poběží po celý prosinec, cílí primárně na spotřebitele ve věku 35 až 55 let. Je k vidění v televizi na stanicích skupiny Nova a na internetu, kde běží zejména na YouTube, Facebooku a kanálech Seznamu. 

„Hlavním cílem kampaně je posílit vnímání, že Becherovka tradičně patří k Vánocům. Přiznáváme tuto konzumační příležitost, chceme u spotřebitelů vyvolat příjemný pocit a poukázat na to, že Vánoce jsou svátky klidu a pohody, ke kterým Becherovka jednoznačně patří,“ popisuje Tomáš Hvězda, brand manager Becherovky, s tím, že klíčové sdělení navazuje na předchozí komunikaci značky v duchu konceptu „Skvěle namíchaný život“.

Kreativu vytvořila spolu s marketingovým týmem společnosti Jan Becher Pernod Ricard agentura VCCP. Produkci zajistil Lukáš Vinš.

-stk- 

# reklama # kampaň # VCCP # Becherovka # Jan Becher Pernod Ricard # vánoční kampaň # Lukáš Vinš

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.