Polský Maspex je novým majitelem značky Becherovka
Becherovka mění vlastníka, od francouzské společnosti Pernod Ricard ji
kupuje polská skupina Maspex.
Becherovka mění vlastníka, od francouzské společnosti Pernod Ricard ji
kupuje polská skupina Maspex.
V nové kampani se Becherovka prezentuje jako správný digestiv po každé
hostině.
Novou značku italského likéru Italicus Rosolio di Bergamotto na český trh
přináší společnost Jan Becher Pernod Ricard.
Láhev je jeden z našich klíčových prvků značky, vysvětluje marketér
Pavel Geschmay, proč právě na ni je postaven nový komunikační koncept
Becherovky.
Becherovka spouští novou kampaň s názvem Originál Bitter 1807. Hlavní
roli v ní hraje ikonická láhev.
Mediální agentura MediaCom rozšířila své portfolio o několik nových
klientů. Obhájila také práci pro společnost Mars.
Jako tradiční doplněk vánočních svátků se v nové kampani prezentuje
Becherovka.
Místo sbližování v párech nyní mluvíme více komunitně, říká
v rozhovoru o novém komunikačním konceptu manažer značky Becherovka
Jakub Loos.