Becherovka promuje vodku kampaní, na kterou „už tolik nezbylo"
Becherovka vstoupila do kategorie vodek. Své nové produkty komunikuje
kampaní, na kterou „už tolik nezbylo".
Becherovka vstoupila do kategorie vodek. Své nové produkty komunikuje
kampaní, na kterou „už tolik nezbylo".
# Aktuality # Reklama # Marketing
Becherovka představuje novinku v podobě sedmkrát destilované vodky, kromě
čisté varianty nabídne i dvě příchutě.
Becherovka má nového oficiálního partnera na dovoz do Ameriky, stává se
jím společnost R. Jelinek USA.
Becherovka rozšiřuje nabídku likérů o novinku s příchutí grepu a
chmele.
Becherovka představila svou první 3D OOH reklamu, jež je k viděn na OC
Harfa v Praze.
Poslední den v dubnu byla finalizována transakce mezi Grupou Maspex a Pernod
Ricard Group o převzetí značky Becherovka.
Nový produkt Becherovka Orange & Ginger podporuje značka od 18. března
kampaní.
Becherovka mění vlastníka, od francouzské společnosti Pernod Ricard ji
kupuje polská skupina Maspex.