Autor textu MediaGuru
Axe plánuje kampaň, v níž chce především mladým mužům představit
svůj nový design i rozšířené portfolio. Zaměří se zejména na TikTok.
Značka pánské kosmetiky Axe se chystá představit svůj nový design i rozšířené portfolio. Dlouhodobou kampaní se chce zaměřit především na mladé muže, k čemuž využije influencery zejména na TikToku.
Kampaň bude spuštěna v květnu na českém i slovenském trhu, s níž chce Axe oslovit teenagery ve věku od 13 do 17 let. K propagaci bude vedle Instagramu a YouTube využívat i Twitch a především TikTok.
Cílem je oslovit mladou cílovou skupinu v jejím přirozeném prostředí a jejím jazykem. Proto bude kreativa v rukou samotných influencerů v čele s ambasadory Martinem Hložkem a Matějem Žrebným. Kromě výstupů na své sociální sítě poskytnou digitální assety, jež bude značka Axe dále mediálně podporovat.
Do kampaně bude zapojeno více než 10 influencerů, kteří budou pracovat s claimem: „Když dobře voníš, může se stát cokoliv.“ Produkty Axe budou zakomponovány do hráčských gamer videí, výzev pro své fanoušky a dalšího interaktivního obsahu.
Pod kampaní je podepsána agentura WeDigital, která se stará o digitální aktivity i dalších značek společnosti Unilever, mimo jiné Dove, Ben & Jerry’s, The Vegetarian Butcher nebo Pukka.
-stk-
# reklama # kampaň # Instagram # YouTube # influencer # TikTok # influencer marketing # Twitch # Unilever # Axe
Autor textu MediaGuru