Facebook dělá ze všech nahrávaných videí reels
Provozovatel největší sociální sítě zvyšuje sázky na tiktokový
formát videí.
Provozovatel největší sociální sítě zvyšuje sázky na tiktokový
formát videí.
# Internet & Mobil # Výzkum # Aktuality
Češi i Slováci používají sociální sítě i chatovací platformy
v intenzivní míře, přičemž Slováci ve větší míře než Češi,
ukazuje zpráva CEDMO.
Předpověď na příjmy z reklamy čínské sociální sítě TikTok je letos
rekordní, navzdory zákazu, kterému čelí v USA.
Diváci ve věku do 24 let tráví pětinu svého času určeného pro zábavu
na různých obrazovkách sledováním videí na platformách sociálních
médií, zatímco televizi věnují 16 % z tohoto času. Jiné je to ale
v generaci starší 35 let, kde sledování televize převládá. Ukazuje to
studie HUB Research.
Nová strategie skupiny Mafra na sociálních sítích se projevila v nárůstu
impresí značek skupiny v loňském roce o 49 %.
TikTok rozšiřuje své možnosti social commerce na dalších trzích.
V následujících měsících se rozšíří do Itálie, Německa a Francie.
Sociální sítě jsou důležitým zdrojem zpravodajství, míní podle
výzkumu ResSolution Group a Nielsen každý druhý jejich uživatel.
Tomio Okamura dominuje na sociálních sítích frekvencí, Andrej Babiš mírou
zapojení a interakcí. SPD investuje do největšího počtu placených
kampaní propojených s oficiálním profilem. Vyplývá to z nové analýzy
startupu Carl Data Company.