Albert letos v kampani zvládá vánoční nedokonalosti

Albert ve své vánoční kampani připomíná, že oslava svátků nemusí být dokonalá. 

Út 12. listopadu 2024 09:55 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/q3md3eqd/albert_vanoce

Fullscreen Sdílet

/media/q3md3eqd/albert_vanoce

Fullscreen Sdílet

Obchodní řetězec Albert ve své letošní vánoční kampani ukazuje, že Vánoce nemusí být dokonalé, aby byly krásné. Navazuje s ní na stávající platformu značky „Stojí za to jíst lépe“ a zaměřuje se na vánoční delikatesy z řady Albert Excellent. Součástí je také komunikace darování jídla do potravinových bank, do které Albert obsadil skutečné aktéry této iniciativy.

„Při příležitosti vánoční sezóny rozšiřujeme již oblíbenou řadu Albert Excellent o nové produkty. Naším cílem tak bylo postavit letošní vánoční příběh právě kolem této produktové řady,“ uvádí Magdalena Nováková, Brand Communication Manager Albertu.

Kampaň, jež poběží od 11. listopadu v televizi, rádiu, outdooru, tisku, kině, na internetu a v místě prodeje, pracuje s hlavní myšlenkou, že když je jídlo excelentní, zvládne se jakákoliv vánoční nedokonalost s úsměvem. Opět využívá formát rodinného emočního příběhu i hudbu Louise Armstronga. „V letošním roce jsme se vrátili k tomu, v čem jsou vánoční kampaně Albertu specifické – silný emocionální příběh a lidský insight,” komentuje vznik kampaně Dejan Štajnberger, výkonný kreativní ředitel agentury VCCP, jež je pod kampaní podepsána. „Nejde ale o to, jak perfektně si doma uklidíme nebo jak precizně nazdobíme cukroví, ale o společně strávený čas s našimi blízkými nad výborným jídlem,“ dodává. 

<div style="padding:56.25% 0 0 0;position:relative;"><iframe src="https://player.vimeo.com/video/1028326830?badge=0&amp;autopause=0&amp;player_id=0&amp;app_id=58479" frameborder="0" allow="autoplay; fullscreen; picture-in-picture; clipboard-write" style="position:absolute;top:0;left:0;width:100%;height:100%;" title="2024 Albert Vanoce Image"></iframe></div><script src="https://player.vimeo.com/api/player.js"></script>

Součástí kampaně je také iniciativa společenské odpovědnosti. Letos se Albert zavázal darovat prostřednictvím Potravinových bank lidem v nouzi 7,6 milionu porcí jídla, což je o 1,6 milionu více než loni. Novinkou v letošním roce je darování čerstvých potravin, jako je čerstvé maso nebo mléčné výrobky, což dosud nebylo možné. V televizním spotu, v kterém si zahráli skuteční zaměstnanci Albertu, řidič potravinové banky či maminky s dětmi, připomíná, že jídlem se má pomáhat, ne plýtvat. 

Režie spotů se ujala Jasmina Blaževič pod hlavičkou Bistro Films, vizuály nafotil Bohouš Pospíšil v produkci Girl&Bear.

-stk- 

# reklama # kampaň # VCCP # Albert # Bistro Films # Jasmina Blaževič # vánoční kampaň # Potravinová banka # Bohouš Pospíšil # Girl&Bear

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.