Albert letos v kampani zvládá vánoční nedokonalosti
Albert ve své vánoční kampani připomíná, že oslava svátků nemusí být
dokonalá.
Albert ve své vánoční kampani připomíná, že oslava svátků nemusí být
dokonalá.
T-Mobile ve své letní kampani komunikuje data zdarma na letní zážitky.
V rámci své vánoční kampaně daruje Albert skrze potravinové banky milion
porcí jídla potřebným. Organizuje i vlastní potravinovou sbírku.
V nové kampani komunikuje dodavatel plynu a elektřiny Innogy své
asistenční služby zdarma.
Věrnostní aplikaci Můj Albert bude řetězec podporovat i celoplošnou
kampaní.
Vůbec poprvé startuje Albert veřejně vlastní zaměstnaneckou kampaň.
Děkuje v ní svým kolegům.
Albert se již tři roky po sobě spojuje ve vánoční kampani s postavou
Darebáčka, který plní přání prostřednictvím pečení.
Nový komunikační koncept Sunaru má podpořit sjednocení všech produktů
dětské výživy pod jednu značku.