Ad Intel: Z kosmetických značek nejvíce inzerovala Nivea

V období od ledna do dubna letošního roku umístila podle monitoringu Ad Intel inzerci v nejvyšší hodnotě z kosmetických značek Nivea.

Čt 3. června 2021 10:00 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/9771/nivea

Fullscreen Sdílet

/media/9771/nivea

Fullscreen Sdílet

Z kosmetických značek na trhu investovala do reklamy v období od ledna do dubna letošního roku nejvíce značka Nivea, která do ní vložila přes 269 mil. korun. Na druhém místě se umístil Garnier se 126 mil. korun a na třetím L’Oréal Paris se 111 mil. korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel, jež sleduje ceníkové ceny inzerce.

/media/17052/adintel_top-5-kosmeticke-pripravky

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk-

# reklama # inzerce # Nielsen Admosphere # kosmetika # Ad Intel # Garnier # Nivea # L'Oréal Paris

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.