L’Oréal Paris v kampani propojuje výzkum s ženskou empatií
L’Oréal Paris spouští novou kampaň „Krása, to je věda“. Jejím
cílem je ukázat, že skutečná krása je podložena vědou i empatií.
L’Oréal Paris spouští novou kampaň „Krása, to je věda“. Jejím
cílem je ukázat, že skutečná krása je podložena vědou i empatií.
Virtuální zrcadlo, které pro značku L’Oréal Paris vytvořila společnost
Dago, se stalo absolutním vítězem letošní soutěže POPAI Awards.
Rossmann otevírá na Václavském náměstí v Praze prodejnu ve třech
patrech.
V segmentu kosmetiky je tento rok největším inzerentem Nivea, ukazuje
monitoring reklamy Ad Intel.
Modelka Kendall Jenner se stala globální ambasadorkou značky
L’Oréal Paris.
Mezi nejsilnější inzerenty v segmentu dekorativní kosmetiky patří
L’Oréal Paris, Max Factor, Rimmel, Nivea a Maybelline.
V období od ledna do dubna letošního roku umístila podle monitoringu Ad
Intel inzerci v nejvyšší hodnotě z kosmetických značek Nivea.