Garnier spouští kampaň „Probuď svoje svěží já“
Novou kampaní „Probuď svoje svěží já“ chce Garnier oslovit
především mileniály. Využívá citace zákaznic i výsledky výzkumu
spokojenosti.
Novou kampaní „Probuď svoje svěží já“ chce Garnier oslovit
především mileniály. Využívá citace zákaznic i výsledky výzkumu
spokojenosti.
Garnier spouští ve spolupráci s Publicis Groupe vlastní profil na TikToku,
cílí tak na mladé.
V nové kampani Garnier ukazuje, jak šílené věci jsou lidé schopni dělat,
když mají problémy s vlasy.
V segmentu kosmetiky je tento rok největším inzerentem Nivea, ukazuje
monitoring reklamy Ad Intel.
Ve dvou výběrových řízeních si společnost L’Oréal vybrala na
mediální a digitální spolupráci Publicis Groupe.
V období od ledna do dubna letošního roku umístila podle monitoringu Ad
Intel inzerci v nejvyšší hodnotě z kosmetických značek Nivea.
WMC/Grey si v letošním roce připsala čtyři nové klienty. Zároveň se jí
podařilo prodloužit a rozšířit některé stávající spolupráce.