Značka zahradní techniky Gardena volí na média Dentsu

Gardena, značka zavlažovací a zahradní techniky, si ve výběrovém řízení na mediální agenturu vybrala Dentsu. 

Út 23. ledna 2024 16:55 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/bdzmtmk5/gardena

Fullscreen Sdílet

/media/bdzmtmk5/gardena

Fullscreen Sdílet

Evropská značka zavlažovací zahradní techniky Gardena, patřící do Husqvarna Group, si ve výběrovém řízení na mediální agenturu vybrala Dentsu. Dvouletá spolupráce bude zahrnovat plánování a nákup online a offline médií, správu obsahu i reklamu na sociálních sítích včetně vybraných spoluprací s influencery, a to na českém i slovenském trhu.

„Agentura Dentsu v tendru přesvědčivě ukázala, že za ní stojí tým opravdových profesionálů s velmi sympatickou energií. Moc se nám líbila témata a kreativní nápady, kterými chtějí značku Gardena v příštích letech rozvíjet, a také způsob, jakým to chtějí provést. Rovněž nadšení pro značku, zájem a vysoká úroveň zpracování zadání nás přesvědčily o tom, zvolit si právě je,” komentuje výběr nové agentury Jana Slepičková, Marketing Manager Gardena A CZ&SK. 

-stk- 

# média # sociální sítě # Dentsu # influencer # tendr # výběrové řízení # Gardena # Husqvarna Group

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.