Zlatopramen rozšiřuje řadu radlerů o mandarinku s jasmínem

Novou příchuť nealkoholického piva uvádí na trh značka Zlatopramen. Podpoří ji kampaní i s influencery.

Út 23. června 2020 10:50 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13217/zlatopramen_mandarinkajasmin

Fullscreen Sdílet

/media/13217/zlatopramen_mandarinkajasmin

Fullscreen Sdílet

Značka Zlatopramen rozšiřuje své portfolio radlerů s nulaprocentním obsahem alkoholu o novou příchuť Mandarinka a jasmín. Ta doplní řadu stávajících příchutí, jako jsou například Citrón, bezový květ a máta nebo Grep a rozmarýn. 

Novinku podpoří kampaň, v níž bude značka vyzývat ke změně starých návyků a zkoušení nových věcí. K vidění bude v tisku, na internetu a do komunikace budou zapojeni také influenceři. „Jedinečnost našeho radleru nás inspirovala k tomu, užít si letošní léto jinak a také bez kapky alkoholu. Proto jsme se rozhodli pro výzvu, která bude motivovat lidi k osobnímu posunu, ať se jedná o jakoukoli oblast,“ říká manažerka značky Alice Divišová.

Nový produkt, jenž je bez umělých barviv, konzervantů a také se sníženým obsahem cukru o 30 %, je v prodeji v plechu o objemu 500 ml.

-stk- 

# reklama # kampaň # Heineken # pivo # novinka # značka # nealko # Zlatopramen

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.