Značku Heineken chceme přiblížit českým spotřebitelům
Do budoucna chceme budovat naši dostupnost a relevanci a dostávat se tam, kde
se naši spotřebitelé pohybují, říká brand manažer značky Heineken
Jaroslav Garai.
Do budoucna chceme budovat naši dostupnost a relevanci a dostávat se tam, kde
se naši spotřebitelé pohybují, říká brand manažer značky Heineken
Jaroslav Garai.
Festivalovou aktivaci letos využívají nejen nápojářské společnosti, ale
i automobilky, banky a nově také retaileři.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Heineken v rámci kampaně „Pijte s mírou“ upozorňuje na rizika pití
alkoholu na kole. Na letních pit-stopech cyklistům poskytne nealko osvěžení
i servis.
Se začátkem festivalové sezóny představuje Desperados novou příchuť Red
s tóny červeného ovoce, aguardiente a extraktu z guarany.
Heineken v rámci fotbalové kampaně vyhledává české skalní fanoušky.
Desperados zavádí zálohované skleněné třetinky, které budou moct projít
i více než 40 životními cykly.
V rámci iniciativy „Ať tu po nás něco zůstane“ krušovický Bohém
podpoří půl milionem korun hospodu Zanzibar Ládví.
Starobrno chce více pomáhat svým hospodám v regionu. Za tímto účelem
spouští projekt „Vymazelná Hospoda“ i kampaň „Vymazlený
Škopek“.