Z prodejců nábytku letos nejvíce inzeruje XXXLutz

Podle monitoringu reklamy Ad Intel je letos v segmentu nábytku nejsilnějším inzerentem XXXLutz.

Pá 24. listopadu 2023 12:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Výzkum

/media/18467/xxxlutz_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/18467/xxxlutz_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Mezi prodejci nábytku je v letošním roce nejsilnějším inzerentem zatím značka XXXLutz, jež v období od ledna do října investovala do reklamy více než 360 milionů korun. Za ní je Möbelix, jež umístila reklamu za více než 315 milionů korun, na třetím místě Asko Nábytek, který inzeroval v ceníkové hodnotě necelých 301 milionů korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen.

/media/26678/monitoring-reklamy-nabytek

Fullscreen Sdílet

Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemizapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# Nielsen # Asko – Nábytek # Ikea # Möbelix # Jysk # nábytek # monitoring # monitoring reklamy # Ad Intel # XXXLutz

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.