Z přikrývek a ložního prádla nejvíce inzeruje Scanquilt

V kategorii přikrývek a ložního prádla loni investovala nejvíce do inzerce v médiích značka Scanquilt.

/media/24024/scanquilt

Fullscreen Sdílet

/media/24024/scanquilt

Fullscreen Sdílet

Největším inzerentem v kategorii přikrývek a ložního prádla byla loni značka Scanquilt. Ta dle ceníkových cen dosáhla v objemu inzerce v českých médiích téměř 64 milionů korun. Druhé místo patřilo firmě Rodinnebaleni.cz, jež do inzerce investovala necelých 28 milionů korun a třetí byl dle objemu realizované inzerce Matějovský s reklamou v hodnotě skoro 21 milionů korun. Pětici největších inzerentů pak uzavíraly značky Dormeo a Brotex. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen. 

/media/24023/monitoring-reklamy-prikryvky-lozni-pradlo

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk-

# Nielsen # Nielsen Admosphere # monitoring # monitoring reklamy # Ad Intel # ložní prádlo # přikrývky # Scanquilt # Matějovský # RodinneBaleni.cz

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.