Z mléčných výrobků do reklamy nejvíce investuje Apetito

Od začátku roku je v segmentu mléčných výrobků zatím největším inzerentem značka Apetito.

/media/24437/apetito

Fullscreen Sdílet

/media/24437/apetito

Fullscreen Sdílet

V segmentu mléčných výrobků investuje letos do reklamy nejvíce prozatím značka Apetito od společnosti Savencia F&D. V lednu a únoru vložila do reklamy 36,7 milionů korun. Na druhém místě je Madeta s 34,2 mil. korun a Actimel od Danone s 33,7 mil. korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel, jež sleduje ceníkové ceny inzerce.

/media/24436/ad-intel-news-mlecne-vyrobky

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen Admosphere získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # Nielsen # Nielsen Admosphere # monitoring # Actimel # Ad Intel # Madeta # mléčné produkty # Apetito

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.