Z fast foodů loni nejvíce inzeroval McDonald’s

V loňském roce patřil v segmentu fast foodů k nejsilnějším inzerentům McDonald’s. 

Čt 1. února 2024 10:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/13702/mcdonalds_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/13702/mcdonalds_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Největším inzerentem v segmentu fast foodů byl v loňském roce McDonald’s – do inzerce investoval necelých 638 milionů korun v ceníkových cenách. V těsném závěsu bylo KFC s objemem reklamy za necelých 607 milionů. Reklama třetího Burger Kingu měla hodnotu přes 57 milionů korun. Vyplývá to z dat monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen.

/media/kseojmf5/monitoring-reklamy-fast-foody

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet). 

-stk- 

# reklama # inzerce # KFC # Nielsen # Burger King # monitoring reklamy # fast food # Ad Intel # McDonald‘s

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.