Burger King v kampani nechává „křupnout cokoliv"
Burger King podporuje kampaní letní limitovanou nabídku s názvem Summer
Crunch.
Burger King podporuje kampaní letní limitovanou nabídku s názvem Summer
Crunch.
Burger King začíná podávat snídaně. V rámci Pancake Party přivezl
i trend Morning Disco, doprovodil jej soutěží v pojídání mini
palačinek.
Ve spolupráci s organizací ProVeg Česko chce Burger King podpořit
rostlinné stravování.
Marketingovou kampaň pojal Burger King multikanálově a využívá v ní
lokální adaptace globálního konceptu.
Se sloganem „Negriluj se, nejsi Whopper“ upozorňuje Burger King, že pobyt
na slunci může být pro kůži nebezpečný.
# Aktuality # Retail # Marketing
Burger King otevírá v pražských Štěrboholech svou 50. restauraci. Celkem
jich chce mít do pěti let přes 80.
Burger King ve své valentýnské kampani poukazuje na fakt, že fotografie
mužů na seznamkách mnohdy nevypadají nejatraktivněji.
V loňském roce patřil v segmentu fast foodů k nejsilnějším inzerentům
McDonald’s.