Z farmaceutik loni nejvíce inzerovala značka Voltaren

Největším inzerentem z řad farmaceutických přípravků byl v minulém roce Voltaren.

Pá 17. února 2023 16:25 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/23904/voltaren

Fullscreen Sdílet

/media/23904/voltaren

Fullscreen Sdílet

V oblasti farmaceutických přípravků patřila loni k nejsilnějším inzerentům dle ceníkových cen značka Voltaren. Její propagace měla hodnotu přes 255 milionů korun. Poměrně těsné druhé místo patří značce Nurofen, jejíž reklama dosáhla celkové hodnoty skoro 225 milionů korun. Třetí byl pak Ibalgin s inzercí přesahující 179 milionů korun. Vyplývá to z monitoringu reklamy Ad Intel společnosti Nielsen.

/media/23903/monitoring-reklamy-farmaceutika

Fullscreen Sdílet

Monitoring reklamy Ad Intel společnosti Nielsen získává data nezávislým sběrem (Televize, Tisk, Rozhlas), deklaracemi zapojených subjektů (OOH sektor) i kombinací obou přístupů (Internet).

-stk-

# reklama # Nielsen # Nielsen Admosphere # monitoring reklamy # Ad Intel # Nurofen # farmaceutické přípravky # Voltaren # Ibalgin

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.