Invia a Skip Pay komunikují společnou kampaní
Invia se v kampani spojuje se službou Skip Pay, společně komunikují
i jejich maskoti.
Invia se v kampani spojuje se službou Skip Pay, společně komunikují
i jejich maskoti.
Invia ve svém novém komunikačním konceptu využívá maskoty plážových
žabek Flipa a Flopa.
Invia chystá kampaň, jež bude opět používat autentické záběry
zákazníků. Ke sběru využívá letošní sezonu, která koncem prázdnin
zdaleka neskončila, říká marketér společnosti Michal Bošela.
Do zahraničí na dovolenou se chystají dvě pětiny Čechů, nejčastěji
jezdí k moři nebo za poznáním.
Za poslední rok byla v kategorii cestovních kanceláří nejsilnějším
inzerentem podle monitoringu reklamy Ad Intel značka Blue Style.
Spontánnost, rozmanitost a živý program přes den i v noci, to vše od
cestování očekávají mladí cestovatelé. Jakým způsobem je oslovují
české cestovní kanceláře?
Invia startuje novou kampaň na podporu First Minute prodejů. Nasazuje do ní
autentické záběry z dovolených svých klientů.