Wolt chce být v kampani součástí běžných rozhodnutí

Wolt spouští novou kampaň se sloganem „A co třeba… Wolt“. Cílí na okamžik, kdy lidé spontánně hledají řešení každodenních situací. 

St 26. března 2025 17:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/ptkfrfc3/slider_wolt_kv

Fullscreen Sdílet

/media/bsff2ido/wolt_kv

Fullscreen Sdílet

Wolt přichází s novou komunikační kampaní se sloganem: „A co třeba… Wolt“. Jeho cílem je vystihnout okamžik, kdy lidé spontánně hledají řešení běžných situací – ať už mají chuť na něco dobrého, nemají čas, nebo potřebují rychle zařídit nákup. Wolt chce být první, co je v tu chvíli napadne.

„Cílem bylo vytvořit slogan, který by zněl přirozeně, jako věta, kterou byste řekli kamarádovi nebo partnerovi. Takovou, která zazní mezi dveřmi, při rozhodování u stolu nebo v chatu s blízkými. A právě to ‚A co třeba… Wolt.’ dokonale vystihuje,“ říká marketingový ředitel Woltu pro střední Evropu Adam Lazár.

Kampaň navazuje na dlouhodobý závazek značky zpříjemňovat a zjednodušovat lidem každodenní život. Pracuje nejen se silným insightem, ale i s výraznými brandovými prvky, především s ikonickým audiologem – krátkým „cinknutím“, které zákazníci znají z aplikace jako zvuk potvrzení objednávky.

Kampaň je výsledkem rozsáhlého výzkumu i testování – včetně konceptů, které potvrdily, že jednoduché, konverzační a pozitivně laděné sdělení rezonuje se zákazníky napříč trhy. Poběží na internetu a outdooru. Využije také influencer marketing. Důraz klade na lokální relevanci a autenticitu momentů, ve kterých Wolt přichází vhod. 

-stk- 

# reklama # kampaň # Wolt # rozvoz jídla # slogan # rozvoz potravin

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.