Wolt chce být v kampani součástí běžných rozhodnutí
Wolt spouští novou kampaň se sloganem „A co třeba… Wolt“. Cílí na
okamžik, kdy lidé spontánně hledají řešení každodenních situací.
Wolt spouští novou kampaň se sloganem „A co třeba… Wolt“. Cílí na
okamžik, kdy lidé spontánně hledají řešení každodenních situací.
# Aktuality # Marketing # Retail # Lidé
Do vedení českého Woltu nastupuje Tomáš Beniak. Jeho cílem je posílit
retail a pozici značky v regionech.
Bolt na českém trhu uvádí program Bolt Plus, členům nabídne přednostní
vyzvednutí a další funkce.
Wolt si na zajištění externí komunikace vybral agenturu Konektor.
# Aktuality # Retail # Marketing
V hlavním městě startuje Wolt nepřetržitou rozvážku z vybraných
podniků. Doveze nejen jídlo, ale i květiny.
Nejlepší rozchod je rozchod s autem, tvrdí nová kampaň platformy Bolt.
Služba Wolt+ expanduje do dalších měst, kde Wolt působí. Zároveň se
rozšiřuje i služba Wolt at Work.
Wolt expanduje a plánuje i kamenný obchod. Podle marketingového manažera
Daniela Blažka nebude mít problém ani se vstupem do menších měst.