Wolt chce být v kampani součástí běžných rozhodnutí
Wolt spouští novou kampaň se sloganem „A co třeba… Wolt“. Cílí na
okamžik, kdy lidé spontánně hledají řešení každodenních situací.
Wolt spouští novou kampaň se sloganem „A co třeba… Wolt“. Cílí na
okamžik, kdy lidé spontánně hledají řešení každodenních situací.
AG Foods ve spolupráci s designérským studiem Dynamo Design přichází
s novou vizuální identitou.
Čedok představuje slogan „Pořád je co objevovat“ a startuje novou
kampaň o emocích z prvních cestovatelských zážitků.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Decathlon mění svou vizuální identitu a představuje nové poslání „Move
People Through the Wonders of Sport“.
Nové žlutobílé zbarvení bude Billa aplikovat nejen do podoby svých
prodejen, ale také do celkové komunikace.
Kampaň je určena pro všechny trhy, na kterých Westfield působí. Centra se
prezentují jako zábavní destinace s nezapomenutelnými zážitky.
Sójové výrobky Soyka přichází na trh s novou podobou obalů a webu.
Cílem je rozšířit řady zákazníků.
Vinograf mění svou firemní vizuální identitui slogan.