Mediální tendry 2021: V novém byznysu nejvíc získala OMD
Mediální agentura OMD a komunikační skupina Omnicom Media Grup získaly loni
na českém trhu mediálních agentur podle dat COMvergence nejvyšší
přírůstky v novém byznyse.
Mediální agentura OMD a komunikační skupina Omnicom Media Grup získaly loni
na českém trhu mediálních agentur podle dat COMvergence nejvyšší
přírůstky v novém byznyse.
Hlavní cenu v letošním ročníku mediální soutěže Flema získala Ikea,
která s kampaní Za bezpečný domov bodovala hned v několika kategoriích.
Titul Inovativní autor patří agentuře Triad Advertising a titul Inovativní
zadavatel Plzeňskému Prazdroji.
Plzeňský Prazdroj mění po devíti letech mediální agenturu. Dosavadní
Wavemaker nahradí Starcom.
Mistrův Pšeničný a Mistrův Tmavý s čokoládovými slady se staly
hlavními protagonisty letní kampaně značky Velkopopovický Kozel.
Jaroslava Michalcová z Dortletky, Jana Vyhlídalová z Kidtownu nebo Martin
Cháb ze Sans Souci se stali tváří nové kampaně České spořitelny.
Pribináček mění svou komunikaci. Už necílí jen na děti, nyní chce
oslovit i dospělé.
Pribináček se chce rozšířit do nových zdravějších kategorií.
S novinkou cílí na starší děti na prvním stupni základní školy.
Človek v tísni v nové kampani představuje Červené sluchátko, další
způsob pomoci zadluženým lidem.