ČS do kampaně obsadila podnikatele z řad svých klientů

Jaroslava Michalcová z Dortletky, Jana Vyhlídalová z Kidtownu nebo Martin Cháb ze Sans Souci se stali tváří nové kampaně České spořitelny.

Čt 9. září 2021 10:15 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/18138/cs_kidtown

Fullscreen Sdílet

/media/18138/cs_kidtown

Fullscreen Sdílet

Po celé září komunikuje Česká spořitelna kampaní, v níž se zaměřuje na firemní klientelu. Obsadila do ní šest svých zákazníků ze segmentů drobných a středně velkých podnikatelů. 

Za úspěšnými firmami stojí konkrétní úspěšní lidé, kteří jsou nedílnou součástí české ekonomiky. Každý den dokazují, že jsou #silnější a inspirativní. Proto se naši klienti stali tváří nové image kampaně zaměřené na podnikatelky a podnikatele,“ popisuje za Českou spořitelnu Lukáš Kropík z oddělení externí komunikace. 

Kampaň běží v televizi, tisku, outdooru a na internetu a sociálních sítích. Televizní spot, v němž vystupuje Jaroslava Michalcová z Dortletky, Jana Vyhlídalová z Kidtownu, Martin Cháb ze Sans Souci, Michal Fojtík z Future Farming, Miroslav Volařík z Vinařství Volařík a Martin Havrda z Ellipse, bude k vidění až do konce září na stanicích skupiny Nova, Prima a Česká televize. Příběhy jednotlivých podnikatelů a jejich firem jsou představeny na speciálních webových stránkách. 

Reklamní spot České spořitelny se zaměřením na podnikatele

Kreativu zajistila agentura VMLY&R. Produkci obstarala společnost Creative Embassy. Režie se ujal Jan Švejkar. Média má na starosti Wavemaker.

-stk-

# reklama # kampaň # VMLY&R # Česká spořitelna # Wavemaker # Creative Embassy # Jan Švejkar # firemní klientela

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.