Čechům v televizi vadí málo kvality i neustálé reprízování
U televizního programu patří mezi nejpalčivější problémy nedostatek
kvalitních pořadů a neustálé opakování těch starých.
U televizního programu patří mezi nejpalčivější problémy nedostatek
kvalitních pořadů a neustálé opakování těch starých.
Každý rok přibude na trhu tisíce produktových inovací. Jen zlomek však
uspěje. I takový virální hit jako dubajská čokoláda k opakované
konzumaci spotřebitele nepřesvědčila.
Rozšíření sledovanosti mimo domov v Polsku přineslo přesnější obraz
o divácích, ale také debaty se zadavateli a agenturami, popisuje ve třetí
části rozhovoru Atmedia expert talks Wojciech Kowalczyk.
Většina české populace si myslí, že by čtenáři měli být informováni,
pokud zprávu napsala AI bez zásahu novináře, vyplývá z výzkumu.
YouTube si podle měření agentury Nielsen udržel ve Spojených státech
třetí měsíc po sobě nejvyšší podíl mezi TV.
# Výzkum # Tisk # Internet & Mobil # TV # Rádio
Vyšla nová zpráva z pravidelného výzkumu Digital News Report
o sledovanosti zpravodajství v různých světových zemích.
WOO připravuje zprávu o influencer marketingu v Česku. Vyzývá odbornou
veřejnost k vyplnění dotazníku.
Fotbal se v České republice drží na druhé příčce v oblíbenosti
sledovaných sportů. Z klubů v povědomí veřejnosti dominuje AC Sparta
Praha.