WOO vyzývá k zapojení do mapování influencer marketingu v Česku

WOO připravuje zprávu o influencer marketingu v Česku. Vyzývá odbornou veřejnost k vyplnění dotazníku. 

Út 17. června 2025 11:10 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/12259/influencer-marketing

Fullscreen Sdílet

/media/12259/influencer-marketing

Fullscreen Sdílet

Agentura WOO aktuálně připravuje zprávu o influencer marketingu, jejímž cílem je zmapovat aktuální stav trhu, trendy i výzvy, kterým značky a influenceři čelí. Výsledky budou poprvé představeny 1. října na konferenci Influcon v Praze.

„Všichni dnes čerpáme z globálních reportů, jako je ten od Influencer Marketing Hub, který ale vychází z odpovědí pouhých 315 respondentů napříč celým světem. Taková data nepovažujeme za dostatečně relevantní pro náš region. Český trh má svá specifika, a proto potřebuje vlastní analýzu, která reflektuje lokální realitu,” vysvětluje Petr Srna, CEO agentury WOO.

Zpráva bude postavena na kombinaci tvrdých dat a kvalitativních insightů od značek, marketérů, influencerů i dalších expertů z trhu. Věnovat se bude například vývoji rozpočtů, preferovaným cílům, používaným formátům, výkonu jednotlivých platforem, způsobům měření úspěchu i technologickým trendům, které formují influencer marketing dnes a v blízké budoucnosti.

Do tvorby zprávy se může zapojit i odborná veřejnost – především značky, které influencer marketing aktivně řeší. Proto agentura zadavatele vyzývá k účasti, stačí vyplnit krátký formulář. Poté zájemcům přijde v následujících dnech dotazník.

-stk- 

# výzkum # influencer # influencer marketing # zpráva # WOO # mapování

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.