Češi se učí nakupovat s AI, v retailu ji využívá téměř třetina
Podle aktuálního průzkumu Adyen využívá umělou inteligenci při nákupech
už téměř třetina českých spotřebitelů.
Podle aktuálního průzkumu Adyen využívá umělou inteligenci při nákupech
už téměř třetina českých spotřebitelů.
Míchané pivní nápoje si v Česku vydobyly stabilní místo na trhu.
Nejčastěji po nich sahají mladší lidé a ženy.
Spíš jen následovat zadaný brief by influenceři uvítali, kdyby je značky
přizvaly ke kreativnímu procesu, ukazuje výzkum od Sprout Social.
Co ukazuje využití umělé inteligence v segmentu průzkumu trhu?
O současnosti, trendech i očekáváních píše Peter Varga z Market Vision
Slovakia.
Češi často mění předplatné streamingových služeb a platí méně než
uživatelé v jiných zemích střední a východní Evropy, vyplývá ze
studie WPP Media.
Vydavatelé začali poptávat agentury pro realizaci další vlny výzkumu
čtenosti Media projektu. Vedle deklaratorní části se zajímají
i o možnosti zkoumání kvality čtení prostřednictvím pokročilých
technologií.
# Výzkum # Marketing # Reklama
Maskoti značek jsou Čechům v reklamách spíše sympatičtí, ale k nákupu
je většinou nepřesvědčí, ukazují výsledky reprezentativního výzkumu
MNForce.
# TV # Rádio # Internet & Mobil # Výzkum
Čeští voliči a média: ANO má zastoupení u diváků TV Barrandov, SPOLU
na ČT24, SPD na Facebooku, ukazuje výzkum NADA.