Výrobce dveří Sapeli uvádí svou podzimní animovanou kampaň

Výrobce dveří Sapeli představuje svou novou podzimní kampaň. Přichází s animovaným spotem od agentury Czech Promotion.

Pá 20. září 2024 11:30 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/nxibeuqo/sapeli_podzimní-kampaň_věřím-českým-dveřím

Fullscreen Sdílet

/media/nxibeuqo/sapeli_podzimní-kampaň_věřím-českým-dveřím

Fullscreen Sdílet

Český výrobce dveří Sapeli spouští na podzim novou animovanou kampaň z dílny agentury Czech Promotion. Spoty, které běží na televizních obrazovkách a v onlinu, využívají kontrastu reálného produktu zasazeného do animovaného prostředí a ukazují dveře jako jeden z nejdůležitějších prvků, které tvoří pocit domova.

Zdroj: Sapeli

„U cílové skupiny, kterou jsou domácnosti ve fázi pořizování nebo rekonstrukce bydlení, chceme podpořit vnímání značky Sapeli jako tradičního českého výrobce, který nabízí nejširší výběr dveří z kvalitních materiálů,“ říká Nina Tejkalová, marketingová manažerka Sapeli. Cílem kampaně bylo také posílení znalosti sloganu „Věřím českým dveřím". Nositelem tohoto sdělení se v kampani stal animovaný domácí pes. 

„Myšlenkou, která nás vedla ke zvolenému řešení, bylo zdůraznit kromě lokálního původu a šíře designu zejména to, že dveře jsou neoddělitelnou součástí našich každodenních životů a velkou mírou utváří domácí atmosféru,“ říká Tomáš Roreček, idea maker kampaně z agentury Czech Promotion.

Kampaň startuje v půlce září na obrazovkách TV Nova ve formě sponzoringu pořadů, poběží také v online prostoru ve formě posílené vyhledávací kampaně, videoreklamy na YouTube, bannerové a videoreklamy na sociálních sítích a v neposlední řadě také jako bannerové reklamy v obsahové síti RTB včetně nativní reklamy a videa. Součástí kampaně bude také přizpůsobená komunikace na FB a IG profilu. Televizní kampaň na podzim podpoří série rádiových spotů na stanici Radiožurnál Českého rozhlasu, které stejně jako televizní spoty vytvořila a produkovala agentura Czech Promotion.

Koncept kampaně je navržen tak, aby byl v budoucnu využitelný i v dalších formátech a kanálech, např. v outdooru a printu, a dal se obměňovat pro komunikaci dalších benefitů značky i pro další cílové skupiny, například z řad architektů nebo developerů.

-mav-

# reklama # kreativa # nábytek # Czech Promotion # Sapeli

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.