Vodka Stoli se v kampani zaměřuje na highball drinky

Vodka Stoli se ve své kampani zaměřuje na spojení s létem. Vyzdvihuje v ní highball koktejly.

Čt 7. září 2023 10:05 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/25796/stoli_foto1

Fullscreen Sdílet

/media/25796/stoli_foto1

Fullscreen Sdílet

Ve své letní kampani s názvem Stoli Lemonade se Vodka Stoli zaměřuje na její kompatibilitu s létem. Cílí na novou i stávající generaci konzumentů a vyzdvihuje speciálně highball koktejly jakožto drinky, které obě generace nostalgicky propojují. 

Kampaň zdůrazňuje všestrannost Vodky Stoli právě při přípravě drinků highball a poskytuje nápady a inspiraci pro vytváření originálních kombinací. Míchané nápoje prezentovala na několika festivalech, například na brněnském festivalu Pop Messe, na pražském hip hotovém Frontline, na světovém poháru ve skateboardingu Mystic Sk8 Cup, který probíhal v Praze na Štvanici, na druh&bass festivalu Let It Roll nebo Mácháči, kde měla značka koktejlový bar a vlastní chill out zónu. 

Vodku Stoli lze pořídit v maloobchodech i na www.1er.cz. 

-stk- 

# reklama # kampaň # letní festivaly # vodka # alkohol # lihoviny # míchané nápoje # Stoli # highball drink

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.