Kofola se v letošní kampani zaměřuje na dotyky
Kofola v nové kampani vyzývá ke vzájemnému dotýkání, které je
„důležité k utužování vzájemných vztahů".
Kofola v nové kampani vyzývá ke vzájemnému dotýkání, které je
„důležité k utužování vzájemných vztahů".
Vodka Stoli se ve své kampani zaměřuje na spojení s létem. Vyzdvihuje
v ní highball koktejly.
V rámci kampaně Summer of Joy nabídne T-Mobile lístky na evropské
hudební festivaly včetně Colours of Ostrava.
Kromě zábavy se budou značky na letních hudebních festivalech letos
zaměřovat i na vážnější témata, jako je udržitelnost, nebo
kyberbezpečnost.
Griff, Tri.be nebo Mirai se stali tvářemi letní kampaně společnosti
Coca-Cola.
Letní festivaly posilují své kampaně a lákají lidi k postupnému návratu
do normálu. Rozhodování části fanoušků je však stále ovlivňováno
nejistotou.
Mezinárodní tisícihlavé festivaly letos v létě nebudou. Zadavatelé
vymýšlí alternativní aktivace.
Becherovka na jaře vstoupí do maloobchodu se svou nefiltrovanou verzí.
O plánech této tradiční české značky jsme mluvili s jejím manažerem
Jakubem Loosem.