Finlandia zve kampaní k „potěšení bez výčitek"
Finlandia spouští novou globální kampaň „It’s Soooooo Fine“,
v níž přináší myšlenku radosti bez stresu.
Finlandia spouští novou globální kampaň „It’s Soooooo Fine“,
v níž přináší myšlenku radosti bez stresu.
Becherovka vstoupila do kategorie vodek. Své nové produkty komunikuje
kampaní, na kterou „už tolik nezbylo".
# Aktuality # Reklama # Marketing
Becherovka představuje novinku v podobě sedmkrát destilované vodky, kromě
čisté varianty nabídne i dvě příchutě.
Fruko-Schulz komunikuje animovanou kampaní limitovanou edici vodky Sametová.
Růst ginové kategorie se v Česku zpomalil. Podle Petra Poláka,
marketingového ředitele Pernod Ricard, přichází nyní fáze tzv.
zákopové války.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Absolut vodka představuje limitovanou edici lahve inspirovanou znovuobjevením
Warholovy malby „Absolut Blue“.
# Aktuality # Reklama # Marketing
I v letošním roce připravila Hanácká vodka limitovanou edici, jež má
vyjadřovat hudbu, tanec a relax s přáteli.
Teoreticky by Jägermeister Orange mohla ochutnat již tento rok takřka celá
dospělá populace, říká generální ředitel Mast-Jägermeister Jiří
Štětina.