Vodafone v kampani pro mladé „ochočuje algoritmus"

Vodafone spouští novou kampaň s názvem „Ochoč si svůj algoritmus“ k tarifům #jetovtobě pro mladé.

Po 26. srpna 2024 16:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/pcbdi53g/algotvor

Fullscreen Sdílet

/media/qp0hxok3/vodafone_algotvor

Fullscreen Sdílet

Mobilní operátor Vodafone spustil ve druhé polovině srpna novou nabídku „To nejlepší od nás“, nyní startuje také nový komunikační koncept cílený na mladé lidi do 26 let s názvem „Ochoč si svůj algoritmus“.

„Z insightů vidíme, že právě internetový svět algoritmů, které vystavují mladé vybranému obsahu, nepodporuje svobodnější pohled na individuální potřeby, sny a přání. Pro hlavní roli našeho příběhu jsme proto vytvořili Algotvora. Stvoření, které svět algoritmů symbolizuje. Hravou formou se snažíme inspirovat mladé k tomu, že mají na to dělat nejen v digitálním světě to, co každý z nich chce, nikoliv co by měl. Stačí si ochočit svůj algoritmus,“ říká Barbora Kožíšková, ředitelka komunikace značky Vodafone.

Kampaň bude k vidění na internetu, sociálních médiích, v outdooru a místě prodeje. Pod kreativou kampaně je podepsána agentura McCann Prague. Produkci zajistila společnost Procoma, postprodukci NotReal Virtual. Režie se ujal Petr Simon. Autorem fotografií je Kubo Križo. Mediální plánování a nákup má na starosti Dentsu. 

-stk- 

# reklama # kampaň # koncept # Vodafone # algoritmus # mladí # komunikační koncept

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.