Diváci při hledání videí stále častěji spoléhají na uživatelský algoritmus
Uživatelský algoritmus se stává důležitějším faktorem při výběru
videí než doporučení od přátel, ukazuje studie Ampere Analysis.
Uživatelský algoritmus se stává důležitějším faktorem při výběru
videí než doporučení od přátel, ukazuje studie Ampere Analysis.
Anonymní účty na sociálních sítích jsou problém, který se hluboce
podcenil, myslí si šéf strategické komunikace státu Otakar Foltýn.
Vodafone spouští novou kampaň s názvem „Ochoč si svůj algoritmus“
k tarifům #jetovtobě pro mladé.
Vizuální sociální síť se chystá zatřást svým systémem na
doporučování obsahu. Chce přivést více pozornosti k těm profilům,
které tvoří originální obsah.
Na trend, který byl dosud charakteristický hlavně pro TikTok nebo Snapchat,
zkouší naskočit i LinkedIn. Facebook už to udělal.
Provozovatel dominantního vyhledávače v rámci soudního procesu zveřejnil,
ze kterých klíčových slov mu plynou největší příjmy z reklamy.
Německá veřejnoprávní média spustila společnou technologickou platformu,
která umožní nabídnout obsah ARD a ZDF na jednom místě. Obě instituce se
tak snaží zejména o lepší konkurenci globálním hráčům.
Uživatelé Facebooku se mohou částečně vymanit z vlivu algoritmů. Meta
ale má novinku i pro zadavatele: otevřený archiv kampaní.