Bageterie chce rozšířit doručení až na místo odjezdu i mimo letiště
Zavedení podobné služby jako „delivery to gate“ plánujeme i na
nádražích, říká za Bageterie Boulevard Martina Hájková.
Zavedení podobné služby jako „delivery to gate“ plánujeme i na
nádražích, říká za Bageterie Boulevard Martina Hájková.
Nova se svou vzdělávací sérií Sex O’Clock: Afterparty dokáže měnit
postoje mladých, ukazuje výzkum.
ČSOB ve spolupráci s Mastercard startuje novou kampaň „Účet na
rozjezd“.
Nastupující generace alfa je v mnohém jiná než předchozí generace Z.
Vyčnívat pro ni znamená zapadnout a odmítá se nechat omezovat různými
očekáváními.
Plzeňský Prazdroj hledá způsob, jak bojovat s klesající spotřebou piva.
Jde na to produktovou inovací, novými formáty i prezentací v retailu.
Česká spořitelna vybrala šest mladých do nového stínového
představenstva Future Mindset Board.
# Aktuality # Internet & Mobil
TikTok oznamuje další omezení, kterým chce zvýšit bezpečnost svých
mladých uživatelů. Od příštího roku jim zakáže používat
zkrášlující filtry.
# Aktuality # Retail # Marketing
Pekařství Paul plánuje další expanzi na tuzemském trhu, v Praze otevře
nové čtyři pobočky.