Voda Šaratica mění svůj vzhled a zahajuje kampaň

Značka minerální vody Šaratica přichází na trh s novým logem, lahví, etiketou i komunikací.

Út 12. července 2022 11:00 2 min Sdílet

# Aktuality # Reklama # Marketing

/media/21575/šaratica

Fullscreen Sdílet

/media/21575/šaratica

Fullscreen Sdílet

Minerální voda Šaratica, jež patří již dva roky pod křídla společnosti Kofola   ČeskoSlovensko, mění svůj vzhled a spouští novou komunikační kampaň. V prodeji bude nyní v modrých lahvích s tónem zlaté barvy na etiketě. Podpoří ji kampaň o cestovatelské zácpě.

„Díky našemu přístupu a zkušenostem s novými značkami v našem portfoliu jsme dostali prostor na celkový redesign,“ říká brand manažerka značky Kateřina Ceralová. Nový design vznikl ve spolupráci se slovenským grafickým studiem Pergamen. „Změnili jsme nejen lahev, ale i logo. Vracíme se k tradici. Zdůrazňujeme historii značky, která má jednu z nejstarších ochranných známek v Evropě z roku 1884,” vysvětluje Ceralová.

/media/21574/saratica_zmena

Fullscreen Sdílet

Změnu designu Šaratica doprovází letní komunikační kampaníZaměřuje se na aktuální téma – problémy se zácpoukterá během dovolené trápí řadu turistů, především však ženy v mladém nebo středním věku. Značka tak posouvá svou cílovou skupinu směrem k mladším ročníkům a ženám

„Chceme jim připomenout, že Šaraticu lze jako silně mineralizovanou vodu používat při zažívacích problémech. Chtěli bychom také postupně měnit vnímání zažitého vtipu, že ,Šaratica zrychlí váš krok'. Naše minerální voda není jen přírodním laxativem, ale především minerálka, která dokáže dlouhodobě podporovat správné fungování organismu,“ popisuje Kateřina Ceralová a dodává: „V této kampani  jsme se rozhodli využít PR komunikaci. Připravili jsme ji ve spolupráci s agenturou AC&C PR. Soustředíme se v ní především na média, která píší o dovolených, cestování a zdraví.

-stk- 

# reklama # logo # komunikace # rebranding # obal # Kofola ČS # minerální voda # láhev # AC&C PR # Šaratica # Pergamen

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.