Pivovar Zubr mění logo, obaly i vizuální komunikaci
Zubr přichází s redesignem, změnou prochází logo, obaly i vizuální
identita.
Zubr přichází s redesignem, změnou prochází logo, obaly i vizuální
identita.
Philips přichází s novým positioningem svých sonických zubních
kartáčků Sonicare. Čištění zubů prezentuje jako relax či malý
rituál.
# Aktuality # Marketing # Reklama
PwC přichází s novou vizuální identitou, zjednodušuje logo a výrazněji
využívá oranžovou barvu.
Červený štít, dvouocasý lev a autorské písmo Czechia Sans. Tímto jazykem
bude stát komunikovat s veřejností i zahraničím. Vláda schválila
výsledek soutěže na jednotnou vizuální identitu státní správy.
FIFA uvedla novou podobu své streamovací platformy a zároveň změnila
vizuální identitu FAST kanálu dostupného i v Česku.
# Aktuality # Reklama # Marketing
Holba mění logo i design svých obalů, zároveň spouští novou kampaň
s mottem „Místa, kde je vše stále ryzí a kde pivo je fakt pivo“.
Discovery Channel letos slaví čtyřicet let od svého založení. U této
příležitosti stanice po celém světě vysílá se speciálním zlatým
logem, nasazen je i speciální promo spot připomínající vývoj tohoto
identifikátoru.
Značka Helios, zastřešující přední firemní softwarové řešení od
společnosti Asseco Solutions, přichází s novou vizuální identitou.