Pantene kampaní uvádí novou řadu s perlami
Pantene představuje novou řadu Molecular Bond Repair s vyživujícími
perlami Pro-V. Cílí s ní na ženy ve věku 18 až 59 let.
Pantene představuje novou řadu Molecular Bond Repair s vyživujícími
perlami Pro-V. Cílí s ní na ženy ve věku 18 až 59 let.
Vstup luxusní značky vlasové kosmetiky Pureology uvedla kampaň ve
spolupráci s influencery.
Značka vlasové kosmetiky se pustila do budování svého metaverza, pro
avatary vytvořila první sérii účesů.
# Aktuality # Marketing # Reklama
Matrix, americká značka profesionální kosmetiky, uspořádala na
smíchovské náplavce Matrix BBQ party.
L’Oréal se svou značkou profesionální vlasové kosmetiky Matrix chce
motivovat studenty z učilišť, aby se věnovali oboru.
Po dobu tří let bude agentura Extroverts pracovat na digitálních aktivitách
společnosti L’Oréal.
Značky vlasové kosmetiky L’Oréal Professionnel, Kérastase a Redken
vyzývají lidi, aby si užili chvilku jen pro sebe, například u kadeřníka.
Procter & Gamble přináší do České republiky systém opakovaně
plnitelných a použitelných lahví u svých značek vlasové kosmetiky.