Novou značku Pureology podpořila influencer kampaň

Vstup luxusní značky vlasové kosmetiky Pureology uvedla kampaň ve spolupráci s influencery. 

So 9. března 2024 07:30 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/trjgsllr/pureology

Fullscreen Sdílet

/media/trjgsllr/pureology

Fullscreen Sdílet

Na český trh vstoupila koncem loňského roku luxusní značka vlasové kosmetiky Pureology. Ke vstupu využila influencer kampaň, v níž spolupracovala například s módní návrhářkou Vandou Jandou, zpěvačkou Lenny nebo make-up artistkou a fotografkou Kateřinou Mlejnkovou. Cílem bylo dostat značku do povědomí cílové skupiny.

Celkem sedm influencerek na Instagramu a TikToku nasbíralo téměř 400 tisíc impresí s mírou engagementu od 1,5 % do 7 % na Instagramu a od 2,6 % do 22 % na TikToku. 

Pod kampaní je podepsána agentura WOO. 

-stk- 

# influencer # influencer marketing # launch # vlasová kosmetika # vstup # WOO # Pureology

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.