P&G uvádí na českém trhu šampóny v hliníkových obalech

Procter & Gamble přináší do České republiky systém opakovaně plnitelných a použitelných lahví u svých značek vlasové kosmetiky.

Po 17. května 2021 05:35 2 min Sdílet

# Aktuality # Marketing

/media/16612/pg_headshoulders_hlinikovalahev

Fullscreen Sdílet

/media/16611/pg_obalyhlinikove

Fullscreen Sdílet

Půl roku od představení zavádí Procter & Gamble na českém trhu systém opakovaně plnitelných a použitelných lahví u svých značek péče o vlasy. Vlasovou kosmetiku Head & Shoulders, Pantene, Herbal Essences a Aussie bude nově možné zakoupit i v hliníkové lahvi či doplňovacím sáčku.

„Ačkoliv víme, že tohle je jen začátek, věříme, že systém ‚Doplňujte s láskou‘ má sílu přinést pro naši planetu hodně dobrého. Chceme podporovat spotřebitele v jejich snaze o ekologičtější domácnost. Jsme si vědomi, že velké množství spotřebitelů našich produktů se snaží snížit množství odpadu, který produkují, takže jsme rádi, že jim za P&G můžeme pomoci dosáhnout tohoto cíle,” popisuje Justyna Ignasiak Kretowicz, ředitelka komunikace P&G Beauty.

Hliníková lahev je vyrobena ze 100 % z odolného hliníku, který lze znovu plnit po dobu až pěti let, následně je možné jej plně zrecyklovat. Doplňovací sáčky jsou vyrobeny z polyethylen laminátu, z jednoho materiálu za použití o 60 % méně plastu. Sáček je rovněž plně recyklovatelný. Každá značka bude mít vlastní design. 

Novým systémem obalů chce P&G umožnit snížit spotřebu plastů až 200 milionům evropských domácností. V Evropě by tak firma chtěla snížit výrobu o 300 milionů plastových lahví z panenského plastu, a ušetřit tak 10 tisíc tun panenského plastu ročně. 

-stk- 

# marketing # obal # Procter & Gamble # udržitelnost # P&G # Head & Shoulders # Pantene # Aussie # Herbal Essences # plast # vlasová kosmetika

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.