Pantene kampaní uvádí novou řadu s perlami

Pantene představuje novou řadu Molecular Bond Repair s vyživujícími perlami Pro-V. Cílí s ní na ženy ve věku 18 až 59 let. 

So 9. března 2024 22:45 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/5ezar5tt/pantene-jpg

Fullscreen Sdílet

/media/tvgcb1gr/pantene_genesis

Fullscreen Sdílet

Značka vlasové kosmetiky Pantene, jež patří do portfolia společnosti Procter & Gamble, přichází na trh s novou řadou Molecular Bond Repair s s vyživujícími perlami Pro-V. Novinku podpoří kampaň v televizi, na internetu a sociálních sítích – Facebooku, Instagramu, YouTube a TikToku. Cílit přitom bude na ženy ve věku 18 až 59 let. 

Řada obsahuje tři produkty – šampon, kondicionér a sérum. „Typickými vlastnostmi této řady jsou především rekonstrukce, ochrana a posílení struktury vlasů. Nová řada obnovuje a regeneruje vlasy na úplně nové úrovni,“ popisuje Jeni Thomas, hlavní vědkyně Pantene. 

-stk- 

# reklama # kampaň # novinka # Procter & Gamble # Pantene # vlasová kosmetika

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.