L’Oréal si na digitální aktivity vybral Extroverts

Po dobu tří let bude agentura Extroverts pracovat na digitálních aktivitách společnosti L’Oréal.

St 14. července 2021 07:20 1 min Sdílet

# Aktuality # Reklama

/media/15710/loreal_shutterstock

Fullscreen Sdílet

/media/15710/loreal_shutterstock

Fullscreen Sdílet

Společnost L’Oréal si do poolu digitálních agentur vybrala agenturu Extroverts. Tříletá spolupráce se kromě stávající spolupráce se značkami profesionální vlasové kosmetiky, jako je Kérastasse, L’Oréal Proffessionnel, Redken a Matrix, bude týkat i dalších divizí. 

Nacházíme se v období, kdy zejména díky covid-19 zažíváme nejrychlejší digitální akceleraci za poslední roky, která nás vedla k ověření, zda máme ty nejlepší partnery pro naše ambice v této oblasti. Naše dnešní kampaně a spolupráce zahrnují služby od klasické reklamy až po virtuální event pro klienta, social commerce, online konzultace apod. Extroverts potvrdilo, že je schopna se držet trendů a využít svoje zkušenosti customer experience i v dalších našich projektech,“ popisuje Jan Los, Chief Digital Officer, L’Oréal Česká Republika.

Spolupráci za agenturu povede Hana Podroužková, která bude mít na starosti výhradně klienta L’Oréal. Agentura, jež se původně zaměřovala na zážitkové eventy a aktivační strategie, se během pandemie začala více zaměřovat na digitální aktivity. 

-stk- 

# tendr # výběrové řízení # L'Oréal # kosmetika # digitální reklama # vlasová kosmetika # Extroverts

Guru Weekly

Každé pondělí nejnovější články v Guru Weekly přímo do vaší e-mailové schránky.